22/8 Stressy start

22 augustus 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Hallo aan onze volgers...

Wij zijn klaar voor een nieuw avontuur Down Under, met een jaartje vertraging weliswaar.

Ook nu zijn er maanden voorbereiding aan vooraf gegaan en werd de route meermaals aangepast.

Vooral voor chou (Stephan) was het de laatste 4 weken hectisch op het werk. Maar hij is er geraakt, wat dacht je? 😉

Hoeft er een tekeningetje bij gemaakt dat we allebei een beetje op de toppen van onze tenen liepen, geen minuutje over. En check, dubbel check of we wel alles gepakt en gezakt hebben. Dat pakken was trouwens ook niet van de poes door opgelegde bagagerestricties. Aantal toegestane kilo’s is 1 ding, telkens andere bagage afmetingen zorgen voor problemen, dus het was wel even puzzelen

Deze middag bracht zoonlief ons naar het station in Brugge voor een treinritje richting Schiphol. Kwestie van morgen relaxed aan onze trip te kunnen beginnen.

Relaxed? Euh, ik dacht het niet.  Netjes op tijd (jawel) in de trein geïnstalleerd of daar komt de melding dat we niet kunnen vertrekken wegens een defect treinstel in Beernem. Er overheen rijden is geen optie, een duwtje geven evenmin. ‘Geen idee van de vertraging maar we houden u op de hoogte’... Lichte paniekaanval volgt. We moeten wel een aansluiting op de Thalys halen in Antwerpen. Gelukkig hebben we in ons traject een ruime tijdsmarge voorzien. Met 20 minuten vertraging komt de trein dan toch op gang. In Gent Dampoort staan Martine en Bernard ook al op de uitkijk. Zij zijn onze compagnons de route voor de volledige reis.

Zonder verdere problemen bereiken we Schiphol Airport en checken in bij Sheraton Hotel. Hier draait de service voor het diner ook volledig in de soep. Hopelijk volgt er nu een goeie nachtrust. Chou ligt al te ronken.

Morgen om 8u afspraak aan de check-in bij Singapore Airlines.

Goodnight!

1. Christine:
    22 augustus 2018
    Veel reisplezier.Dit is al een deel van het avontuur . Daarna een paar uren relaxen
  2. Angeline:
    22 augustus 2018
    We duimen dat alles verder vlot verloopt!👍🏻 Goede reis nog! En groetjes nog!
  3. Nadine:
    Goeie reis
  4. Elke:
    ‘t amusement daar😘😘😘
  5. ETIENNE LEFEBVRE:
    23 augustus 2018
    Goeie reis! Wij volgen mee met de reisblogger.
  6. Patricia:
    23 augustus 2018
    Dat wordt zeker weer een unieke ervaring! We kijken al uit naar de ‘reisverslagen’!
  7. Linda:
    23 augustus 2018
    Prettige reis. Geniet ervan. We zien uit naar je verhalen.
  8. Evelyne:
    Goeie reis!!!
  9. Ester:
    23 augustus 2018
    Geniet van jullie reis ! Hopelijk met alleen gezonde stress....