Naam:
Foto’s:
296
Video’s:

Over ons

Hilde en Stephan: binnenkort allebei 58 lentes op de teller, 36 jaar lief en leed delend, trotse ouders van Elke & Daan en Hannes & Lies. Gezegend met 4 fantastische kleinkindjes: sloebers Arthur, Mila, Nienke en 'newborn' Senne. Verknocht aan het 'Eiland van de eeuwige lente' maar af en toe is er een onuitstaanbare drang om een ander 'ver' stukje van de wereld te verkennen. In onze kinderjaren altijd fan geweest van de jeugdserie 'Skippy', misschien vandaar de voorliefde voor 'Australia'.

Over onze reis

Australia 2018 part two: De tijd vliegt... we zijn ondertussen 3 jaar verder. Tijd voor een nieuwe uitdaging Down Under: twee staten Northern Territory/Top End en Western Australia of van Darwin naar Perth in 40 dagen. Van lezen en horen zeggen: anders, desolater, ongerepter, avontuurlijker en nog mooier dan de reeds bezochte staten. We zullen zien en ondervinden! En zou het maar half zo mooi zijn als onze vorige trip, het zou nog meer dan de moeite waard zijn. Almost ready voor take off... Aussies, here we come again!

Australia 2015 part one: Wat de verre bestemmingen betreft: na Zuid-Afrika en Nieuw-Zeeland stond Australia al een tijdje on top of the wishing list. Een langgekoesterde droom die in 2015 in vervulling ging: 47 dagen Down Under, een combinatie van selfdrive en domestic flights verdeeld over 5 deelstaten: New South Wales, Queensland, Northern Territory, South Australia & Victoria… Na een fantastische trip vlogen we terug naar de heimat maar we wisten het toen al... hier breien we bij leven en welzijn zeker een vervolg aan.

Bezochte landen

Wij hebben 17 landen (7%) bezocht:

Australië, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Monaco, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Portugal, Singapore, Spanje, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, Zwitserland.